Domov arrow Akcie arrow Foto + report: The Chemical Brothers
Foto + report: The Chemical Brothers Tlači
Utorok, 27 november 2007 13:48
Nielen hudobný kritici radi označujú desaročia rôznymi prívlastkami, veď už sme tu mali rôzne generácie - rock n roll, hippies, punk, disco no a 90. rokom minulého storočia sa často hovorí aj chemická generácia. Bez pochýb tomu je aj vďaka legendárnym The Chemical Brothers, ktorí sú na hudobnej scéne už pätnás rokov. Konečne prišiel čas aj na naše maličké Slovensko, 26. novembra zavítali do Bratislavy.

Lístky sa predávali, za šialenú cenu. Lenže keď máte niečo skutočne radi, vyrastáte na tom, žijete tím tak to je jedno. Už sa môže stat, že nič také sa nebude opakova. Mám pocit, že okrem bilbordov sa okolo celého vystúpenia žiadne megavežké promo nekonalo. Dokonca na domácich hudobných portáloch sa objavilo minimum PR správ. To považujem za prvú vežkú chybu – nebol známy lineup, ani kto sa predstaví ako predskokan The Chemical Brothers (na flejeroch bolo meno jediného dja). Jednoducho ako hovorím, promo takmer nulové. Z vstupenky som sa dozvedel, že začiatok akcie je o 20:00 čo mi pripadalo na elektronickú záležitos dos skoro, OK tak som si dával na čas. Koncert sa uskutočnil v Bratislavskej Sibamac Aréne NTC. Vstup bol bez problémov, krátke vysvetžovanie, že moja Fujina 5500 vážne nieje profesionálna zrkadlovka s bezpečnostnou službou. Šatňa bola zdarma, ostatné služby (pivo, RedBull,WC, etc ...) sa dali kúpi za kupóny (10Sk/kus). Dobre som sa obzeral po vyvesenom lineupe, no jediný čo som našiel bol vyvesený pri zvukárovi. Prvé sklamanie nastalo, keď som o pol ôsmej zistil, že všetko začalo už o 18 hodine, a o 20:00 majú vystúpi „chemici“! Podža počtu žudí a radami pri vstupe som bol presvedčený, že som nebol jediný „milo“ prekvapený. Ozvučenie bolo vcelku dobré, len na pravej strane za zvukárom bolo dos silné echo, tak nasledoval taktický presun na žavú stranu pred neho.
The Chemical Brothers / Bratislava 2007

The Chemical Brothers vystúpili krátko po ôsmej hodine. Nástup bol skutočne vežkolepý, dobrá projekcia, osvetlené pódium, viacfarebné lasery – to všetko nasledujúcu hodinku aj 45 minút len gradovalo. Prvá hodinka mi pripadala taká energetickejšia, zazneli najznámejšie veci nielen z posledného ale aj starších albumov. V tej druhej prišiel rad aj na pomalejšie a zvukovo farebnejšie skladby. Nasledoval jeden prídavok. Tu nieje čo popisova – to treba zaži - Tom Rowlands a Ed Simons predviedli, že sú vo skvelej forme a že ich vystúpenie skutočne bavilo.

Všetko skončilo asi o desiatej hodine večer, podža jediného programu, ktorý som videl malo ešte niečo nasledova. Technici však začali bali scénu a nasledovalo totálne zlyhanie organizátorov. Po tom čo sa žudia začali hrnú pre svoje veci k šatni nielen že vypukla brutálna tlačenica, no neskôr sa zvrhla do úplnej anarchie. Mlade slečny jednoducho dav nezvládli a ten si začal bra veci ako sa komu zachcelo, veža vecí skončila ušlapaných na zemi. źutujem žudí, čo si márne hžadali svoje veci. Očakával som promptný zásah bezpečnostnej služby, nič také sa nestalo. Všetko som neveriacky sledoval z opodiaž.
The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007
The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007 The Chemical Brothers / Bratislava 2007

Zhrnuté a podčiarknuté – na jednej strane úplne fantastický The Chemical Brothers, vďaka ktorým sa mi splnil jeden zo snov. Sny si predsa plni aj keď to trvá niekedy dlhšie. Na strane druhej totálne zlyhanie po organizačnej stránke – počnúc chýbajúcim programom, anarchiou v šatni až po histerické výstupy, keď nechceli po skončení meni žetóny za nápoje. Najviac však žutujem žudí ktorý sa do Bratislavy dotrepali z celého Slovenska ale aj zahraničia (neskutočné množstvo čechov a rakúšanov), ktorým show skončila priskoro. O zábave do rána nemohlo by ani chýru. Predčasné ukončenie si viem vysvetli len dnešným koncertom Rihanny.

V každom prípade, podža neoficiálnych informácii začiatkom februára sa ma kona zrušený koncert ďalšej legendy tanečnej elektronickej hudby – hlavné mesto konečne privíta britských Underworld... Teším sa (:

x komentované
koncert roka
[1] roleta povedal(a) 2007-11-27 16:10:41 :

Na chemikoch som tiez vyrastal takze bolo jasne ze tam pojdem. Velmi nemilo ma vsak prekvapil koncert po organizacnej stranke. Nikde nebolo pisane kedy "chemici" zacnu a kedze sa jedna o elektronicku akciu, typoval som ze to bude neskor (to ani Senzus s Elanom hadam nezacina o 6-tej). No ked som prisiel o 9 tej a cele to koncilo o 9:45 tak mi to prislo ako najdrahsich 45 minut mojho zivota, za ktore som zazil 6 pesniciek (aspon ze blak rakkin hrali ) a tiez sa mi vidi ze 3D projekcie absentovali. Nehovoriac o kamosoch ktory sa trepali cez polku Slovenska aby si uzili 45 minut z vystupenia (cakajuc na obcerstvenie podtykam). Jednoducho sklamanie a lutost ze som na nich nesiel v lete do Viedne alebo do Prahy. Na underwold som tiez povodne xcel ist ale uz vazne uvazujem ci ma zmysel chodit na hviezdy.
Velka pravda
[2] Žobi povedal(a) 2007-11-27 18:29:57 :

Je to tak, ako si to napisal... my sme tiez neveriacky pozerali, ako si kazdy skace cez pult a rozhadzuje tam bundy... kym sme sa dostali na radu, bola to pekna "chvila" a tie babenky co to mali obsluhovat, boli pekne zmatene...a SBS-kar sa tiez moc s tym neprplal, mal kvalitne na salame kto co berie. So zetonmi to bol pekny trapas, co dodat. Tiez sme nepocitali, ze skoncia tak skoro. O koncerte typu New York mozeme sice u nas len snivat, ale stalo to zato. Hlavne ze prisli a postarali sa skalnym o super zazitok.
(S)klamany super zazitok
[3] DeezBee povedal(a) 2007-11-27 19:07:42 :

Na Slovensku je to tak. Neviem si predstavit horsie zorganizovanu akciu ako tento koncert. U nas vsak uz zacina byt normalne, ze vsetky veci robia ludia, ktori tomu vobec nerozumeju, resp. nechcu rozumiet. A nech mi niekto povie, ze ti ludia boli niekedy na koncerte.  
A tak sa cloveku moze stat aj z najsamfasa zazitku, najsamfasa sklamanie. To vsetko okolo mi tak pokazilo dojem, ze na tento koncert budem vzdy spominat v negativnom.  
Okrem toho kedy si uz nejaky organizator uvedomi, ze rady na obcerstvenie by sa dali skratit predajom piva v plechovkach a nealka. Tvrdy chlast aj tak neparti na taketo akcie (a to nie som abstinent a hrusticku mam rad). Okrem toho som rad, ze aspon ceny nekocili devinou. Co tak padik a hned sa lepsie vydava. A potom, mohli by ste nabuduce zamestnat cloveka, ktory si nebude nahadzovat do kalkulacky, kolko je 4X40 SKK?! Za takto zorganizovanu akciu by som taku firmu dal zatvorit.
[4] Piper povedal(a) 2007-11-27 22:24:01 :

hmm, bolo aj niečo iné na programe ako Chemical? To že to malo zača o 18:00 som sa dozvedel až tu. Čiže čo sa organizácie týka: čistá paródia.A šatňa? To bolo asi naposledy čo som si na takejto akcii nechal bundu v šatni.Asi 5 minút po koncerte organizácia v šatni prestala existova, ale najviac ma dorazil SBS-kár ktorý pár metrov ďalej veselo debatil a pofajčieval. 
Ale ak to mám zhrnú: splnil sa mi jeden zo snov - videl som Chemical brothers a bola to úúlná paráda. A tento zážitok mi nič nepokazí.
[5] martinka povedal(a) 2007-11-27 22:25:05 :

no najprv sme sa skamaratmi dohadovali ze asi pojdeme na air kedze otom sme vedeli skor ale akonahle sme sa dozvedeli ze chemical nastali zmetki jedni chceli ist nato lebo chemical drahi a druhi zasa nato lebo chemical ja som bol za chemical ale bolo mi to vcelku jedno bola som schopna ist na obe naraz ale tak dlho sme odkladali nase definitivne rozhonutie az bol piatok a nikto sa knicomu nemal a ja som bola v sobotu v nemenovanom obchodnom centre pri ticketpor..a pisala som kamaratke ci kupim listky na air kedze chemical som pocula ze vypredani ci co ona ze ok ale aj tak som sa len tak zo srandy spytala ci su vypredani a on ze nie a nastala psychoza okamzite som utekala do bankomatu s hulakanim ze mi ideme na chemical mi ideme na chemical vsetci namna kukali ci mi neklame haha no a nakoniec sme sa ocitli pred vchodom z listkami zo statim pod podiom veej a sli sme si dat veci do satne a potom ze dnu sa to deli ze ok tak sme videli ze nejaki ludia tam sedia uplne pri podiu ale nevedeli sme ci to je ta nasa sekcia alebo nie tak sme sa spytali tych v zadu ze ake maju listky ze statie ze nevedia tak sme sli za organizatorkou s sbskarom ze prosimvas statie pod podiom ukazal na celu halu ze to je toto a mi ze a to vpredu? ze to nie to je vip mi ze aha sakra skoda no ale aj tak mi to nedalo este sa spytat obycajnych smrtelnikov tam v zadu na tie ich listky a jedna baba nas tam posala z druhej strany samozrejme ze ked sme tam dosli ze nas pustili tam uplne dopredu cize sme boli v prvoprvom rade a zo samotnych brothers a ich sou mam uzasny zazitok ale si predstavim ze sa pootom este asi 3ch ludi neopytame na to statie ze by sme vlastne koli tej organizatorke a sbsakovi ostali vzadu a prerobili tak vlastne min 400sk ci vlastne kolko to bolo no proste si to uplne vystihol ze to pani organizatori uplne cele posrali a hralo to tam rolu a mam presne ten isty pocit ze ako by ch.brothers odsunuli na 2hu kolaj koli dnesnej rihanne ved preboha ledva ze skoncili este sa isli poklonit a tam uz sa stihli nazmolit 3ja co tu vsetku techniku zacali balit no ale aj tak ma to neodradilo a dufam ze raz knam zavita fatboy slim Smile to budem rok dopredu stanovat pred podiom len aby som bola v prvej rade a uzila si to naplno!! a inak basement jaxx na pohode koli tym oganizatorom a tak neprekonali ale ked sme si potom s kamaratkou sadli a ja som sa spytala no mohli sme mi dat 1700 sk na chemical brathers dvojhlasna odpoved znela: MOHLI!!!! Smile))
Skvely koncert, organizacia prepadak
[6] Anonym povedal(a) 2007-11-27 22:30:20 :

Koncertom samym som bola nadsena. Chemical Brothers vobec nie su hudbou, ktoru pocuvam. Poznam od nich tak dve pesnicky. Nechala som sa uniest nadsenim svojho priatela a namotala som sa na ich koncert. Ten bol uzasny. Skvela music, video, laser, atmosfera...  
Potom koniec a balenie aparatury rychlostou svetla a stovky ludi nechapavo cumeli na podium, co sa deje, resp. ci sa este nieco bude diat. Potom masovka k satni. Tam to najprv vyzeralo celkom ok, potom sa to zvrhlo a vyzeralo ako blsi trh. Nikto si ludi nevsimal a satniarky viac ako nestihali. Nuz co, nebudem cakat ako na spasenie a po mikinu som sa vybrala sama. Rychlo som ju nasla a vysli sme von. Za nazorom si stojim stale, koncert bol skvely. Organizaciu som velmi nevnimala. No ale pri citani tychto prispevkov sa zrazu dozviem, ze satna bola zadarmo - priatel za nu dal jeden ten ich zeton za 10 SK, koncert vraj uz zacal o siestej - to ako?! Program chybal, aj my sme sli na koncert s tym, ze kto asi bude predskokanom. Az dnes som sa teda dozvedela, ze to, co hralo predtym, bol nejaky DJ. A este k bufetu a satni jedna vec - platilo zakladne primitivne pravidlo - kto sa vie pretlacit dopredu, ma, kto stoji, nema. DeezBee ma pravdu - organizatora zatvorit.
suhlas suhlas..
[7] jarino povedal(a) 2007-11-28 09:44:51 :

no moje dojmy z koncertu.. chemicals som musel vidiet, aj keby som mal oblicku predat aby som dostal listok.. Smile dokonca ani choroba ma neodradila aby som tam isiel. koncert bol fantastiko, najcastejsie slovne spojenie mna a mojich dvoch kamaratov bolo "co ti j..e??" Smile) vychutnal som si ho najviac ako sa v danych podmienkach dalo.. 
tie podmienky znamena, ze cely koncert som mal okolo pasu omotanu mikinu (to by sa este dalo) a bundu (to uz znacne obmedzovalo moje pohybove moznosti).. preco? lebo satne.. vyborne zvladnute.. obcerstvenie? v prvom rade suhlasim s tym, ze na taketo akcie tvrdy alkohol nepatri. v druhom rade som rad, ze ma tam nechytil ziadny smad ani hlad ani nic podobne, lebo odstat si jednu radu na zetony a potom druhu na obcerstvenie.. fakt mozne len na slovensku.. a co ma osobne celkom zarmutilo bolo, ze aj na takomto koncerte, ktory urcite osobne neradim medzi akcie typu "smazka" sa nasli ludia, ktori bez dobreho jointika nemozu byt.. v mojom okoli boli taky zapach travy, ze mozno by aj mne daco nasli v krvi.. Smile
ale ako hovorim.. hned na zaciatku som si vsugeroval, ze si nenecham pokazit tento koncert "vybornou" organizaciou a vsetkym okolo toho a vychutnal som si koncert na plne obratky.. Smile 
 
off topic - kolega bol vcera na rihanne a mal vip listky.. na jeho prekvapenie tam ziadna vip zona pod podiom nebola.. takze ntc je asi zakliata na organizovanie ci co..Wink
dodatok
[8] jarino povedal(a) 2007-11-28 09:48:09 :

joj a zabudol som ten hlavny organizacny ony.. prepadak? na koncert sme dorazili o osmej aj to v domienke, ze akurat zacne predskokan a chemsovia budu az neskor.. este stastie, ze kamosovi padla sluzobna vecera.. inak by ho asi porazilo, lebo ja sam som ho presviedcal, ze chems urcite nezacnu hrat o osmej.. totalne slaba propagacia, zavadzanie ucastnikov nepresnym udajom o zaciatku.. ale co.. hlavne ze sa organizator nabalil.. ze? Wink vivat slovak "podnikatelia"
co?
[9] ja povedal(a) 2007-11-28 19:45:00 :

spominane šatne a debilské žetóny sú iba polovicou toho, čo mohlo by lepšie. druhá, hmotnejšia polovica stála na divákoch. the chemical brothers, masaker, ktorý si tento štát po pondelku ani nezaslúži a ktorý sa už nebude opakova!! Ako to papali diváci? Masa tupcov, kydajúcich sprostosti a sálajúcich neznesitelné teplo. Cakal som šialený dav skáčucich a revúcich žudí a dočkal som sa len debilských pohladov na mna, a iných, že skáču. 97% jedincov prešžapovalo z nohy na nohu. Nečudujem sa, lebo v tomto štáte sú dôležité superstar a tupé hviezdičky typu rihana, skerej sa idem doriha. Jednoducho pár nadčencov a kopa primitívov. By na mieste chemikov, v polovici prestanem hra. Bratislava zasa ukázala svoju hyperinteligenciu. ďakujem
+++
[10] Dnešný povedal(a) 2007-11-28 19:52:09 :

Iba sa mi to zdalo, alebo bolo na koncerte mozno 500 ozajstných fanúšikov? 
 
to ostatné bol zváštny namyslený odpad...
NTC
[11] Eyo povedal(a) 2007-11-28 21:15:53 :

Co som sa dozvedel az nasledujuci den po koncerte, NTC kvoli obyvatelom na okolo musi koncit s koncertami o 22:00, takze tiez som si uzil asi 45 min. koncert a viem si predstavit, ze na zvladnutej akcii to mohol byt este ovela lepsi zazitok. Zbytok skoda komentovat strach a hroza.
koncerty na slovensku
[12] mat povedal(a) 2007-11-28 23:07:17 :

take su vacsinou koncerty na slovensku - zetony, alkohol, ludia co sa pridu ozrat, vip zony a statia pred podiom v 102. rade, a co sa miesta tyka tak bud je to v inchebe kde je o nicom zvuk, alebo v ntc kde musia koncit o 22:00, a najlepsi su ludia co pridu 5 minut pred koncertom a tlacia sa cez vsetkych dopredu a vsetci potom nadavaju
suhlas
[13] Dude povedal(a) 2007-11-29 01:49:42 :

asi by som sa opakoval, lebo sme to urobil tak ako viacero ludi a v naivnej predstave, ze akcia zacina o 20.00 ako to bolo napisane na listku a vsade avizovane, sme dorazili o 21.15, ved predsa od 20.00 musi hrat avizovany DJ. vsetko co sme mohli robit, bolo uz len nadavat. absolutne nezvladnute. ked citam co sa dialo v satni, som nakoniec rad, ze sme si tam nedali veci. debilny organizator, toto skratka dohnojili.
[14] Anonym povedal(a) 2007-11-29 05:55:46 :

pozor NTC musi koncit o 22:00 - rusia nocny klud, slaba zvukova izolacia, nic po 22:00 sa uz urcite neplanovalo
Ozjastni fanusikovia ?
[15] Hawkens povedal(a) 2007-11-29 08:01:15 :

Komu sa to zdalo ze tam bolo len 500 "ozajstnych" fanusikov? Tomu co sa za svoje meno hanbi? A seba, predpokladam, zaraduje medzi tych ozajstnych, nie medzi odpad, vsak?
ozvucenie+organizacia
[16] kapo povedal(a) 2007-11-29 08:21:32 :

Na chemikoch som bol koncom leta vo Viedni,kde to bolo tak sialene dobre,ze som siel aj do NTC.A to bola chyba.Organizaciu ani nejdem riesit,ale cital som tu vyssie,ze ozvucenie bolo celkom dobre.Ozvucenie bolo tak zle,ze som v polovici rozmyslal,ze idem prec.Som rad,ze som ich zazil vo Viedni,lebo si to viem porovnat a toto nebol prepadak,ale doslova pruser roka,co sa tyka organizacie a technickeho supportu.Na slovensku uz asi na koncerty chodit nebudem.Hlavne,ze sa pchame do EU,ale sme este velmi daleko od toho,hlavne pristupom k praci a k ludom.
[17] Anonym povedal(a) 2007-11-29 09:02:50 :

Ozvucenie koncertu je na samotnej kapele a ich technikoch nie na organizatoroch. Ked sa im s tym nechce bavit, tak ... . Zazil dobre ozvuceny koncert aj v Inchebe, to na margo ,ze sa neda dobre ozvucit. Organizacia velkych koncertov, vlastne skoro vsetkych spolocenskych podujati na SK ma po organizacnej stranke velmi slabu uroven, ked to porovname so zahranicim.
organizacia
[18] me myself povedal(a) 2007-11-29 09:54:18 :

kedze som chemikov nazivo uz parkrat videla, rozhodla som sa bratislavsky koncert vypustit a radsej si ist pozriet air do pko a podla vasich prispevkov to bol good deal...  
v kazdom pripade musim pochvalit organizatorov. akcia bola spropagovana vyborne, neboli ziadne pochybnosti o zaciatku akcie. na presny zaciatok samotneho koncertu vas pre istotu este raz pri vstupe informovala sbs. ziadne 'podpodiove vip' a 'ne-vip' listky, kto prv prisiel, ten stal blizsie, ako sa na civilizovanom koncerte zvykne. ziadne sialene rady na drink - pivo za 30cku, velky vyber nealko, dali sa kupit aj miesane drinky za pohodove ceny, napriek tomu tam naladu nekazili ziadni opilci a stanky fungovali aj po koncerte. v satni sice mohlo byt o jednu-dve slecny viac, ale nestrhla sa ziadna anarchia a nikto si nic neodkladal a nebral svojvolne, ale si pekne vystal rad. v pko sa nefajci, takze vas neobtazoval ani ziaden smrad. koncert bol uplne super, air dokonca 2x pridavali... a podotykam, ze za polovicnu cenu...
kto tento pruser organizoval?
[19] Anonym povedal(a) 2007-11-29 11:52:05 :

ak to niekto viete, napiste sem. akciam organizovanym tymito ludmi sa chcem v buducnosti zdaleka vyhnut.
organizacia
[20] jozef povedal(a) 2007-11-29 12:02:21 :

Organizatori ma teda riadne sklamali. Po asi 20 min. cakani pri vesiakoch som nakoniec zobral vetrovku zo sebou a siel medzi ludi k podiu. Podla toho co som cital vyssie, nic lepsie som spravit ani nemohol. Nabuduce si teda dobre premyslim ci pojdem na nejaku akciu "organizovanu" tymto organizatorom.
..
[21] Anonym povedal(a) 2007-11-29 12:45:01 :

a kto to vlastne organizoval ? ...aby sa vedelo, kam nechodit
ORGANIZATOR
[22] alian povedal(a) 2007-11-29 13:07:38 :

organizatorom bola produkcna spolocnost http://www.equinoxe.sk/, ktora okrem Chemikov robila aj Rihannu, ktora bola na druhy den
fanusikovia
[23] seki povedal(a) 2007-11-29 16:53:04 :

citam hore, ze bolo 500 fanusikov. Nuz, neviem, kde ste stali vy ,ale ja pri nerytmickom stuchani do rebier od prechadzajucich neviem zabavit a myslism ,ze to bol hlavny dovod preco bola atsfera taka aka bola: tanecny koncert, kde sa nedalo spravit krok bez toho zeby clovek niekomu stupil na hlavu. Vdaka za tip na organizatora: Equinoxe moje peniaze dostal najskor naposledy (teda dufam, ze uz si nesrktne) Bohuzial ale u nas nie je tolko koncertov, aby si clovek mohol vyberat pod koho organizaciou si pojde nejaku skupinu pozriet. 
 
Bol som na oboch tohtotyzdnovych koncertoch a rozdiel bol priepastny. Ani nechcem porovnavat kto spravil lepsie koncert, pretoze na chemicals som koli posr... veciam okolo ani nedostal sancu vychutnat si koncert samotny. 
 
Skoda, snad nabuduce
[24] Anonym povedal(a) 2007-11-29 23:07:10 :

nuz hlavny organizator tejto akcie je jeden nemenovany 200 kilogramovy typek z BA ktory na mladej garde vyplaca studakom nacierno lowe za brigady... jeho meno presne newim ale dufam ze sa najde niekdo "myly" co mu pomoze k nejakej nehode.... 
 
ja som tam priseil 21 30 a o 21 46 dohrali asik tolko....
[25] Anonym povedal(a) 2007-11-30 10:46:55 :

zaciatok koncertu: 20 : 00 
nechapem ako niekto moze prist o 21 : 00 a vyplakavat sa, ze prisiel o hodinu vystupenia...
[26] Anonym povedal(a) 2007-11-30 10:46:56 :

zaciatok koncertu: 20 : 00 
nechapem ako niekto moze prist o 21 : 00 a vyplakavat sa, ze prisiel o hodinu vystupenia...
pre anonyma
[27] Dude povedal(a) 2007-11-30 11:34:39 :

ked bol zaciatok koncertu o 20.00, preco to teda cele zacalo o 18.00? ako pridem k tomu, ze som za svoje vcelku velke peniaze videl len polovicu z celej show, kvoli nespravny informaciam od usporiadatela?
[28] Anonym povedal(a) 2007-11-30 13:17:51 :

to nie je vyplakavanie, mne je to jedno ja som za listok neplatil....Tongue 
kazda poriadna party by mala trvat aspon takych 4 hodiny a tato trvala 2 - podla vas to nebol zamer ze nikdo nevedel ze sa to zacina o 18 00? 
 
 
len koncert zacal o 18 00 namiesto okrem 20 00 - to znamena ze organozatorska svina (doslavne tak aj vyzera) by mala vratit plku listku ne? 
 
koncert roka
[29] roleta povedal(a) 2007-11-30 15:58:45 :

Tiez som bol aj na AIR v nedelu, organizazne omnoho lepsie zvladmuta akcia i ked mala samozrejme niake "muchy"(tiez satne). Tiez sa budem http://www.equinoxe.sk/ absolotne vyhybat i ked sme maly stat a nie je moc na vyber. Pozeral som si niake videa "chmikov" na youtube ako hrali na glastonbury a temer ma slo porazit,tam to bol naozaj "masaker". Neviem aka show bola na rovnakom podujati v Prahe a vo Viedni no uz je neskoro oplakavat. To ze nie som sam co si o tejto akcii mysli ze to bol organizacny prepadak ma vobec neprekvapuje. Na hlasky typu "zaciatok koncertu: 20 : 00  
nechapem ako niekto moze prist o 21 : 00 a vyplakavat sa, ze prisiel o hodinu vystupenia..." nereagujem lebo kazdy kto sem tam zajde na nejaky koncert si pomysli svoje.
koncert roka
[30] roleta povedal(a) 2007-11-30 15:58:54 :

Tiez som bol aj na AIR v nedelu, organizazne omnoho lepsie zvladmuta akcia i ked mala samozrejme niake "muchy"(tiez satne). Tiez sa budem http://www.equinoxe.sk/ absolotne vyhybat i ked sme maly stat a nie je moc na vyber. Pozeral som si niake videa "chmikov" na youtube ako hrali na glastonbury a temer ma slo porazit,tam to bol naozaj "masaker". Neviem aka show bola na rovnakom podujati v Prahe a vo Viedni no uz je neskoro oplakavat. To ze nie som sam co si o tejto akcii mysli ze to bol organizacny prepadak ma vobec neprekvapuje. Na hlasky typu "zaciatok koncertu: 20 : 00  
nechapem ako niekto moze prist o 21 : 00 a vyplakavat sa, ze prisiel o hodinu vystupenia..." nereagujem lebo kazdy kto sem tam zajde na nejaky koncert si pomysli svoje.
.....
[31] chuj povedal(a) 2007-11-30 22:40:22 :

Chlapci mate pravdu je to pruser ale opravim vas v jednom detaile ze sa to moye stat len na slovensku. Koncert Depeche Mode v Prahe v Sazka arene mal uplne podobnu situaciu so satnou. Kruto som lutoval ze som si dal veci do satne. Dve hodiny agresivnej tlacenice mi pokazili (okrem tlupy nadrbanych slovakov co stali pred nami) cely zazitok z koncertu.
108 krát
[32] jannush povedal(a) 2007-12-02 16:28:39 :

odhliadnuc od skutocne otrasnej organizacie, nechapem o com tu pisete ze nebola zabava. ja som isla z koze vyletiet a v tom osiali som si nevsimla ci sa ludia okola bavia. totalne somtam rozbila tenisky. haha. krasa. druhy den som mala tu cest byt aj na rihane, to bol nezvladnuty koncert. po prvom songu som odisla. lutujem ludi, co si za to zaplatili.
to bolo nieco genialne
[33] robko povedal(a) 2007-12-03 20:39:05 :

zdravim, ja som mal jedno stastie, že po koncerte som isiel na after party a mal som foto s chemical brothers a dal som si s nimi aj panka,  
 
akciu hodnotim po organizacnej stranke !!!fiasko!!! to bolo nieco strasne ved keby som chcel tak tam prefurikujem aj 15 ludi, ale co sa berie ohdaladom koncertu tak som asi nic lepsie v zivote nezazil, mal som to stastie, že som bol vo vip zone a tam ako hore bolo spomenute možno skupinka 500 ludi sa bavila aaa cela arena len z nohy na nohu tackala sa cumela co my tam dole za sav robime,,,, ale inac to hodnotim pozitivne,,,, ked chce niekto fotky alebo videjka z chemical brothers tak nech mi napise na gdulam@pobox.sk
aaa ku tym žetonom
[34] robko povedal(a) 2007-12-03 20:43:34 :

preboha to co bola za sprostost??? ved to sa tak komplikovali veci s tym, aa najviac sa mi pacili tie baben ked potrebovali kalkulacku a 3 krat to prepocitavali, kolko je 3 * 30 preboha,,, a kto nebol v ten vecer drzy tak sa nenapil,,,, ja som prisiel z wecka pozeram aaa asi boli 3 forty a v každej po 100 ludi minimalne, tak na drzovku som posiel do predu nech mi daju pivo a ony tie babenky dali :-)
co to bol za set co hrali pred CH B?
[35] Peto povedal(a) 2007-12-04 09:41:15 :

co to bol za set co hrali pred CH B?

Prida komentár
Meno (povinné):
Názov (nepovinné):
Komentár (povinné):

Overovací kód:* Code

Poučenie ku komentárom:
Komentujte prosím ako žudia - komentáre mimo tému, vulgárne alebo spamujúce budú zmazané.
Pri reakcii na niektorý predchádzajúci komentár uveďte na začiatok svojho komentára číslo komentára na ktorý reagujete v tvare [x]




Fero Volár je nadšený bloger, príležitostný web developer a dizajnér, amatérsky fotograf, milovník dobrej hudby žijúci v dedinke na Záhorí viac ...

kategórie na blogu

aktuálna anketa

Kam s digitálnymi fotografiami?
na disk
na externý disk/NAS
na DVD či iné médium
vytlači
online web storage
Flickr/Picasa
na vlastný web
niekam inde
nefotím